dinsdag 22 juli 2014

Muizenissen?

Ik deed vanmorgen de koelkast open en zag bij het hoekje op de grond allemaal witte korrels liggen. Huh? Bij nadere inspectie bleken het korrels van kunststof te zijn. Ik volgde het spoor, deed de deur open en zag dat er vanaf de binnenkant (inbouwkoelkast) geprobeerd was de rand van de deur door te knagen. Zie ik dat nu echt goed? Wel alle dreutels... (ik aap Jetty Klijnsma nu na)!
Muizen die vanachter de keukenkastwand de deur proberen door te knagen en zo een aanval proberen te doen op de etenswaren in onze koelkast. Zo brutaal heb ik het nog niet eerder meegemaakt. En waar zijn verdorie de poezen nu ik ze nodig heb? 





Maar de aanval terug is ingezet, muizenkorrels gegooid op hun grondgebied! Van mijn koelkast moeten ze afblijven!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten