zaterdag 22 juni 2013

Vervolg gîte...

Nu het weer wat minder is zoeken we toch vaker binnenklussen. Eentje daarvan is de nieuwe keuken in de gîte, waar we eind april zijn blijven 'steken'... i.v.m. de komst van de gasten in het voorjaar.
Ton heeft dit - heel voortvarend - weer opgepakt en veel zaken afgemaakt zoals het ophangen van de deurtjes, de leidingen met een koof afgetimmerd, extra stopcontacten gemaakt, plinten aangebracht e.d.

oude situatie
de contouren van de nieuwe situatie...


 
Aan mij gisteren de beurt om te gaan tegelen want dat vind ik een leuk werkje. Ik was gevallen op steenrode tegels om wat kleur te brengen en niet zo'n standaardkeuken te creëren, maar ik vond het toch wel spannend om ze erop te plakken! Had ook erg last van keuzestress, er is op dat gebied zoveel moois te kiezen...  Uiteindelijk ben ik er tevreden over. Met de lichtjes erboven geeft het een warme gloed in de kamer. Nu kan Ton weer verder met de kraan installeren en het gas aan te sluiten. Weer een stapje verder..

1 opmerking:

  1. Beste Elly, Tot mijn spijt heb ik moeten invullen 'anoniem', dat omdat ik met de andere keuzemogelijkheden helemaal niet uit de voeten kon. En dan nu de vraag: de rode tegels in de afgebeelde foto, waar hebt u die gekocht? Ik ben er al een tijdje wanhopig naar op zoek. Zou u zo vriendelijk willen zijn me dit te laten weten? Met hartelijke groet, Carla Publiekhuysen, carlapubliekhuysen@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen