donderdag 4 april 2013

Vervolg Klus -en genietweek

Weer een paar dagen verder... Op de klussenlijst is inmiddels al veel afgevinkt. Super! Omdat het allemaal zo snel gaat zet ik er af en toe wat klusjes tussen. Dat is lachen geblazen, want dan word ik natuurlijk te grazen genomen... zo komt er geen eind aan de lijst.
Tot nu toe is het toch redelijk mooi weer geworden en vorderen de buitenklussen vlot. De tuin wordt leger, meer geordend, er ontstaat ruimte voor groei, er worden oude verhoute planten verwijderd en vervangen door nieuwe.
Ik voel me en soort van prinses met een grote, lieve tuingarde! Alsof ik me in zo'n tuinprogramma bevind, waar men een metamorfose van een week in een uur laat zien... van die snelheid! De mannen staan onverminderd te hakken in de geul en brengen verborgen schatten naar boven, paardehoeven, een oude plastic auto.
Ze staan als relikwie in de heg... Maar de geul nadert de overkant (20m) en morgen is deze klus waarschijnlijk geklaard. Inmiddels worden er ook nog slaapkamerdeuren  gebeitst.

.......................

Vandaag zijn we de dag begonnen met een marktbezoek, even van het erf en de klussen af, leuke winkeltjes bezocht en vanmiddag weer aan de slag. De geul is dicht!
Het gordijn is af!
Er wordt verder schoongemaakt...


Naar boven gespit in de geul...

De vierde dag... de geul kan weer dicht!

Gordijn in de gîte af...

De border opgeschoond...

Hanne reinigt de krochten...
De geulvondst in zijn totaal...



Geen opmerkingen:

Een reactie posten