dinsdag 2 juni 2015

Kookworkshop in aantocht!

A.s. woensdag zal kookclub 'Het damesdiner' hier arriveren...
Samen met de deelnemers hebben we een programma gemaakt van bezoek naar regionale markten, kooksessies, excursies naar kaasfabriek en cidrerie en dat gaat allemaal woensdag van start! Met de caviste heb ik afgelopen weekend de wijnen voor de arrangementen bij de vier diners uitgezocht. Ik merk dat ik nu - na een aantal jaren kookworkshops - grip krijg op welk soort wijn bij welk gerecht. Haar keuze begrijp ik nu beter en af en toe doe ik een voorstel. We hebben weer een mooie collectie aangeschaft die nu (nog) staat te prijken in het atelier, un trésor vraiment! De mappen met alle recepten liggen klaar voor de deelnemers en de hele lange boodschappenlijst voor mij ook, haha. Daar ga ik morgen mee op pad langs mijn favoriete leveranciers... Ik heb er ontzettend veel zin in!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten