maandag 6 februari 2012

Theemuts en winterbelevenissen...

Dit weer levert wel huisvlijt op natuurlijk!
Mijn derde theemuts is af, geen lintjes maar allemaal kleine lapjes en later met de hand doorgepit...Deze heb ik voor mezelf gemaakt.


Ben nu een schilderij aan het opzetten, wat ik in opdracht maak voor een gast die hier was, leuk. Verder kreeg ik bericht dat franse les uitviel vanwege de hoeveelheid sneeuw op de weg ernaar toe...Voelt als een soort ijsvrij, want vandaag had ik hard moeten studeren op de passé composée (voltooid verleden tijd), maar dat hoefde plotseling niet... Quelle surprise!
Het koude weer slaat wel genadeloos toe voor de minder sterke vogeltjes...
Schorrie en Morrie komen nu niet met muizen naar binnen maar met een roodborstje, oef, zielig!!
Het dak van de auto is een goede voederplek en ligt nu vol broodblokjes voor de vogels, zodoende onzichtbaar (en kennelijk ruiken ze het ook niet) voor Foppe en de poezen!
Vorig jaar had ik er dagelijks een aantal platte wegwerpborden met gekookte spaghetti op gezet...Toen de sneeuw en vorst voorbij waren reed mijn partner (niet zo'n oog voor detail) er rustig mee naar het dorp...ha-ha!
Tot zover hier de winterbelevenissen...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten