woensdag 10 augustus 2011

Quelle bonheur!!

De schilderweek is hier in volle gang. Vanaf maandag zaten de deelnemers al stoer in de tuin te schetsen, toen ik het binnen veel behaaglijker vond... Onze oude stal - inderdaad een héérlijk schilderobject - is dus 10 keer geschilderd, ieder in eigen stijl.
Hier alvast een voorproefje...


Foto van de stal





Impressie van cursiste

Is dat niet mooi al? Ik voel me zooo gelukkig met al die creërende mensen om me heen, met het atelier vol schildersezels met allerlei werk erop, met schilderende mensen in de tuin en aan tafel gesprekken over schilderen etc.

Toen ik vanmiddag tijdens de lunch liet vallen dat we voor onze luiken een andere tint grijsblauw hebben uitgezocht moesten de kleurkaarten meteen op tafel komen en lieten zeker zeven deelnemers hun ideeën daarop los...heerlijk. Schilders en kleur, onlosmakelijk en diep met elkaar verbonden!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten