woensdag 8 juni 2011

Très occupé

Hier wordt gewerkt!
Zo nét voor het drukke seizoen start zijn er altijd nog de laatste klusjes die écht af moeten, dit nog een verfje, dat, hier een wandje behangen, dat nog schoonmaken, etc


In het hart van wilgetakken dat bij de deur hangt heb ik even een mooi plekje gevonden voor de kwasten en rollers die moeten drogen...voor ze weer gebruikt worden voor de volgende klus!

Terwijl ik zo hard bezig ben ligt Jules lekker opgerold te slapen in de hondemand. Het ziet er een beetje verloren uit, zo in een hoekje van de grote mand. 's Nachts liggen Foppe en Jules samen in de mand, vanaf de eerste dag dat Jules er was! Ik ben heel benieuwd of Jut - de kleine poes die straks gaat komen - zich hier bijvoegt?
En hoe het werkt weet ik niet, maar du moment dat ik ergens ga zitten wordt Jules wakker en zoekt meteen mijn schoot op. Ook als dat in een hoekje van de tuin is...en hij binnen ligt....Ra-ra....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten