dinsdag 21 juni 2011

Ik hoor mijn baas!

Afgelopen week zijn er drie grote gaten geboord voor o.a. afzuigkappen en wasdroger. Omdat onze muren 63 cm dik zijn (ja-ja) was dat een hele operatie! Met een diamantboor ging het toch nog redelijk vlot en kwamen er 3 lange pijpen uit van steen en kalkmortel, soms in stukken. Interessant om te zien dat die muren dus echt massief zijn! Aan de bijkeukenkant was een gat gemaakt voor een directe uitgang van de wasdroger. Foppe hield vanzelfsprekend de zaken goed in de gaten en hoorde opeens mijn stem buiten door een van de gaten. Hij begreep er niets van! Ze is binnen en ik hoor haar toch echt buiten...Hij moet gedacht hebben, dan maar door het gat naar binnen zien te komen, maar dat paste niet echt...
Later heb ik zijn bal door het gat naar buiten geduwd, toen was het natuurlijk helemaal feest! Zo wordt een klus met hem om me heen gewoon erg vrolijk om te doen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten