vrijdag 11 april 2014

Biggenhok 2

Na een aantal weken is het eindelijk zover, ik kan onze gerenoveerde voorraadkamer gaan inrichten. Selecteren en schoonmaken en dan pas mag het terug, is mijn keiharde criterium...
Heerlijk zo'n schone ruimte en alles op orde!
Avant et après:

voorzetwanden gemaakt


plafond erin, witten, rekken terug plaatsen
project geslaagd en afgevinkt!
(zie het kruisjessteek- portret achterin...)
alle appelsapflessen eindelijk geordend

Dit is een cadeau van deelnemers, mét een verhaal weliswaar...
Toen we dit huis voor het eerst bezichtigden in 2007  hing er precies zo'n schilderij in de woonkamer, pontificaal boven de bank. Echt heel potsierlijk, vond ik.
dit vertelde ik tegen enkele deelnemers. Aan het eind van de week hadden zij het op de kop getikt op een rommelmarkt en met veel lol kregen we het overhandigd zodat ik er nu weer tegenaan 'mag' kijken, haha. Maar wel gedoseerd graag...
Iedere keer dat ik de voorraadkamer indraaf (tijdens het koken) laaf ik me nu aan het genieten van deze jonge vrouw, waar deze plek natuurlijk voor bedoeld is en ben ik meteen weer even terug bij dat voornemen... Merci, lieve deelnemers!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten