vrijdag 10 oktober 2014

Dé keukenhulp!

Na jaren wikken en wegen heb ik hem dan toch aangeschaft, de Kitchenaid.
Ik ben er erg blij mee en ik kan niet wachten mijn eerste zeer luchtige cake mee te gaan bakken, want dit is écht een hebber voor wie van pâtisserie en brood maken houdt! Samen met mijn dochter, óók zo'n bakfan, gaan we hem komende week inwijden, een heerlijk herfst-vooruitzicht. Met dat de dagen korter worden komt mijn behoefte om te bakken - en warme vanille & kaneelluchten in ons huis te brengen, groter... Zo heeft elk seizoen zijn aantrekkingskracht. 
En ik heb hem ook aangeschaft omdat ik onze ambiance nog beter geoutilleerd en aantrekkelijker wil maken voor kookclubs, want - franchement -wie wil er nu niet met een Kitchenaid spelen...?
  



1 opmerking:

  1. In de kop van Noord-Holland zeggen ze "veel zegen met uw nieuws!"
    Ik wacht met smart op een "panne" van onze 25 jaar oude keukenmachine.

    BeantwoordenVerwijderen