woensdag 6 maart 2013

Blogboek 2012 gearriveerd!

Ook dit jaar weer een spannend moment, als mijn blogboeken (eindelijk) van de drukpers afrollen...
Tijdens midwinter, begin januari, heb ik al mijn geposte blogs in 2012 via Blurb (internetorganisatie) een écht boek íngesleept en alsnog verder bewerkt. 
Dat is wel een volle week werk... Vorige week zijn de twee boeken gearriveerd. Helaas kwam het pakket met de twee boeken zwaar beschadigd aan. Merde! Tenminste één boek is onleesbaar, de andere heeft een aantal omgevouwen bladzijden, jammer! Vermoedelijk omdat het te klein verpakt was. Het lijkt opengebarsten te zijn tijdens het vervoer van NL naar FR. Omdat ik niet wist of ik ze zo zou moeten terugsturen (en ze geseald verpakt waren) moest ik ze bijna een week lang op tafel laten liggen. En maar mailen met Blurb en de vervoerder FEDeX, maar nul reacties...
Weet je wel hoe moeilijk dat is, mijn nieuwe boek niet ter hand te kunnen nemen, terwijl het gewoon voor mijn neus ligt, wah...?? Na een paar dagen heb ik wat gepeuterd aan de plakrand, nee, je zou het zien als ik het verbrak. Niet doen Elly, beheers je. Na nog weer drie dagen er omheen gelopen te hebben, heb ik het scheurtje wat groter gemaakt en fini.... heb ik er gewoon eentje uitgepakt. 
Superleuk dat alle blogs weer zo mooi vastgelegd zijn en grappig om ze terug te lezen... wat maken we toch veel mee, hier!
Al bladerend gaat ons leven hier in 2012 opnieuw aan me voorbij...
Vanmiddag kreeg ik het bericht dat Blurb onmiddellijk twee nieuwe boeken gratis afstuurt. Nu mag ik er écht in lezen!!
Ik heb het meteen meegenomen naar mijn conversatie-uurtje met Chantal (zij staat er ook in) en wat verhaaltjes al bladerend vertaald en daarover met haar gesproken. Zij zou ze graag in het Frans lezen, ach... voor nu een brug te ver.


Zo werden zij afgeleverd!
Niet geaccepteerd natuurlijk.

Maar mijn geduld is beloond... straks heb ik er drie i.p.v.twee, dus één mooi boek gratis! C' est encore une chance (een geluk bij een ongeluk)!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten